Werken bij Younity

Younity : specialisten, samen, voor u.

ADMINISTRATIVE ASSISTANT (VERVANGINGSCONTRACT)

Younity is een nichekantoor gespecialiseerd in juridische dienstverlening op het vlak van human resources en wettelijke en aanvullende pensioenen, in de private en de publieke sector.

Om ons administratieve team te versterken zijn wij op zoek naar een :

 

ADMINISTRATIVE ASSISTANT (VERVANGINGSCONTRACT)

 

Positie :

Onder de verantwoordelijkheid van de (één of meerdere) advocaten wat “juridische support” betreft, en onder toezicht van de Managing Director wat “administratieve support” betreft.

 

Doelstelling van de functie :

De advocaat (één of meerdere) waarvoor hij/zij werkt, en zijn (haar) team, kwaliteitsvolle en betrouwbare administratieve support bieden door middel van rigoureus dagelijks werk, zin voor prioriteiten en stressbeheer in urgente situaties.

 

Inhoud van de functie “juridische support” :

  1. Dactylografie en documentair beheer
  • Typen van adviezen, memo’s, presentaties, enz.;
  • Opstellen en versturen van brieven van de advocaten waarvoor hij (zij) werkt ;
  • Klasseren van dossiers en van stukken in de dossier

       2. Telefonisch onthaal, afspraken vastleggen en vergaderingen voorbereiden

  • Beheer van directe oproepen voor de advocaat (één of meerdere) en van de omgeleide oproepen van de andere medewerkers (beantwoorden, doorgeven, boodschappen noteren, oproepen deviëren) ;
  • Organisatie van vergaderingen en reizen, reserveren van restaurants en vergaderzalen, afspraken tussen advocaten coördineren in functie van prioriteiten ;
  • Klaarmaken van dossiers die de advocaten meenemen naar vergaderingen met cliënten of van presentaties
 

Inhoud van de functie “administratieve support” :

  1. Facturatie van de activiteiten van de advocaten
  • Facturatie van de prestaties en de kosten
  • Opstellen van creditnota’s en provisienota’s
  • Samenwerken met de boekhouding voor verschillende opvolgingen;
  1. Diverse

Bij gelegenheid, in samenwerking met de andere assistenten, de receptioniste vervangen voor bepaalde taken : klanten onthaal, telefoononthaal, beheer van de binnenkomende of uitgaande post enz.

 

Competenties die vereist zijn voor de functie :

  • In het bezit zijn van een Bachelordiploma Directieassistent(e) of ruime (minimum 5 jaar) ervaring als management assistent
  • Een ervaring in een advocatenkantoor is een pluspunt
  • Perfecte tweetaligheid NL en ENG, correcte kennis van het FR (B1 minimum)
  • Zin voor verantwoordelijkheid en prioriteiten
  • Rigoureuze spelling en documentair beheer
  • Beheer van stresssituaties
  • Kennis van Office m.b.t. agendabeheer, tekstverwerking en presentaties
  • Flexibiliteit
  • Beroepsgeheim respecteren

 

Loonpakket :

  • Brutosalaris in functie van reeds opgedane ervaring in de functie
  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering
  • Aanvullend pensioen
  • Parking of abonnement openbaar vervoer​​​​​​​

 

Geïnteresseerd? Gelieve Natacha Gikas via e-mail te contacteren: natacha.gikas@younity.be

Contacteer ons

Door dit formulier in te vullen, gaat u ermee akkoord dat wij uw gegevens verwerken overeenkomstig ons privacy beleid.